Au nevoie afacerile traditionale, bazate in principal pe o locatie sau un sediu fizic, de eCommerce – de eforturi de promovare si vanzare realizate in mediul online? Unii ar spune ca nu, deoarece nimic nu este mai presus decat magazinul pe care il poti vizita.
Totusi, nu trebuie sa uiti faptul ca o marte parte din cumparatorii/clientii din ziua de astazi aleg sa cumpere exclusiv online – o parte si mai mare chiar alege sa se informeze despre un produs in mediul online. De exemplu, 99% din milennials cerceteaza, cauta si citesc recenzii inainte de a face o achizitie – indiferent daca apeleaza la un magazin online sau la unul traditional.
Iata ce trebuie sa stii despre eCommerce si despre afacerile traditionale – implicit si motivele pentru care vei dori sa incepi colaborarea cu o agentie digital marketing cat mai curand!
Se folosesc canale multiple pentru a realiza o achizitie finala
Conform statisticilor, peste 70% din clienti apeleaza la mai multe canale de informare in sesiunile lor de shopping. Nu de putine ori, acestia sunt regasiti in spatele unui monitor, cautand o pereche de pantofi care sa le fie pe plac, pentru ca mai apoi sa viziteze o locatie fizica in vederea gasirii si probarii unei perechi similare.
Clientii folosesc mediul online in principal pentru a afla mai multe informatii despre ce anume isi doresc – nu neaparat pentru o achizitie finala. Astfel, cu o strategie eCommerce bine pusa la punct, poti aduce clienti in locatia ta fizica chiar daca nu ai un magazin online dedicat.
O agentie de digital marketing te poate ajuta sa descoperi de ce anume are nevoie magazinul tau – un magazin online sau mai multa prezenta pe social media?
Peste jumatate din clienti prefera sa vada produsul mai intai
Desi mediul online este in mare parte marcat de siguranta, mai ales cand se alege un vanzator de incredere, peste 50% din clienti prefera sa verifice si sa vada un produs cu ochii lor inainte de achizitia finala. Da, acest lucru se intampla chiar si atunci cand este vorba despre gadgeturi si tehnologie!
Dat fiind faptul ca statisticile sunt din anul 2024, este clar ca afacerile traditionale, magazinele fizice, nu vor disparea sau deveni irelevante prea curand. De altfel, o agentie de digital marketing lucreaza frecvent cu astfel de afaceri – care fac tranzitia de la promovarea offline la cea digitala!
Oamenii inca prefera sa iasa din casa
In mod poate ironic pentru unii, oamenii in general viziteaza un magazin fizic cel putin o data pe saptamana – intr-un procent de peste 94%. De cele mai multe ori, aceste vizite aduc cu sine si o achizitie – chiar daca mediul online le permite sa cerceteze si sa se informeze, achizitiile neasteptate au fost, sunt si probabil vor fi un lucru normal pentru mult timp de-acum incolo (indiferent de tipul de magazin si de produsele vandute).
O agentie de digital marketing va sti cum sa te ajute sa profiti de toate avantajele pe care le are afacerea ta traditionala – dar si cum sa reduci semnificativ efectul dezavantajelor. Rezultatul va fi o strategie de promovare care iti aduce afacerea in mediul online, dar care nu ignora locatia ta fizica!
Vrei sa afli mai multe despre cum te poate ajuta marketing-ul digital? Apeleaza la specialistii The Markers si afla mai multe despre schimbarile pe care le poti produce pentru a-ti dezvolta afacerea!