Chiar ai nevoie de o agentie SEO? Nu poti optimiza singur un website?
Cat de greu poate fi sa faci SEO, nu? Chiar ai nevoie de o agentie SEO sau de o agentie de marketing cu un departament specializat pentru acest domeniu?
Acestea inca sunt intrebari pe care multe persoane, inclusiv administratori de afaceri, le adreseaza. Intr-adevar, anumite aspecte SEO sunt foarte usor de gestionat si pe cont propriu. Totusi, domeniul poate fi usor comparat cu un iceberg – 10% din tot ce inseamna SEO este vizibil si usor de realizat, pe cand 90% implica experienta si un volum foarte mare de lucru, printre altele.
Astfel, in cele ce urmeaza vei afla de ce ai nevoie de o agentie SEO daca urmaresti dezvoltarea website-ului afacerii tale.
Audituri, unelte SEO, plan de content marketing
Acestea sunt doar cateva dintre lucrurile pe care tu nu le poti face pentru website-ul tau la capitolul SEO. Intr-adevar, poti realiza un audit (limitat, ce-i drept), dar nu il poti analiza intr-un mod obiectiv si trage concluzii pertinente de pe urma acestuia. Pe scurt, nu vei sti ce si cum sa faci pentru a imbunatati rezultatele evidentiate in auditul respectiv.
Apoi, se pune si problema utilizarii cat mai multor unelte SEO. O agentie SEO are la dispozitie fondurile si cunostintele necesare pentru a achizitiona versiuni cu un model business dedicate – cautari si functii fara limite, posibilitatea de a realiza rapoarte, printre altele. Uneltele SEO nu sunt limitate doar la keyword research – tine minte acest lucru.
Desigur, nu trebuie sa uiti de content marketing. Pentru a pune la punct o strategie de succes in aceasta privinta, ai nevoie de o retea de publicatii pe care sa-ti poti publica cu usurinta un articol. De regula, aceasta este o posibilitate pe care doar o agentie SEO o are.
Google Analytics, audituri pentru SEO si content
Absolut toate paginile site-ului tau, fie ca vorbim despre servicii sau produse, necesita un audit SEO. Apoi, si continutul categoriei de blog, de exemplu, are nevoie de realizarea unui audit separat. Este de la sine inteles faptul ca nu vei putea invata fiecare particularitate a acestor elemente – anume sa stii ce trebuie sa urmaresti pentru a vedea daca rezultatele sunt pozitive sau nu.
Pe langa audituri, trebuie sa stii cum sa folosesti corespunzator Google Analytics. Acest lucru poate parea usor, dar ia in calcul faptul ca o agentie SEO iti va cere in prima instanta accesul la acest cont asociat website-ului tau. De ce anume?
Pentru ca expertii SEO stiu ce trebuie sa faca, dar mai ales ce trebuie sa analizeze pentru a evalua performanta unui website. De altfel, imbunatatirea traficului organic si vizualizarea acestuia in Google Analytics nu este de ajuns.
Atunci cand exista scaderi semnificative de trafic, cauza acestora trebuie identificata. Numai un expert SEO poate corela astfel scaderi cu optimizari SEO slabe sau cu schimbari de algoritm pe care acesta nu le poate influenta.
Vrei sa afli mai multe despre SEO, inclusiv sa-l realizezi intr-un mod profesionist pentru website-ul tau? Ei bine, ai nevoie de o agentie SEO. Expertii The Markers iti stau la dispozitie – poti programa o intalnire cu acestia pentru a afla cat de benefic poate fi ca intregul proces de optimizare SEO sa fie realizat de o echipa dedicata in aceasta privinta!